Új emberhez...

 2010.08.13. 22:26

Új emberhez új külső dukál. Nekem viszont nincs kedvem külsőre megváltozni, majd talán máskor. De nem is én újulok meg, hanem leginkább a blog. Napi, heti, és havi cikkek, írások lesznek, és ha véletlenül egy is elmarad, akkor bezony pótolni fogom! Több komolyság lesz, de ehhez több vicc, és móka is társul, néha borongós, legtöbbször viszont vidám hangulatú történetek, melyekhez tervek szerint a való életből fogok ihletet meríteni. Tudom, és sajnálom, hogy leálltam, se szó, se beszéd az írással, nem fogok mindenfélét kitalállni, csak kérnélek titeket hogy ne haragudjatok (bár megjegyezném, szerintem nem sokan olvassák ezt, ezáltal nem haragszanak rám), és mostantól életet viszek mind a kettő blogomba. Az írások minden nap, pontban 22:00-kor fognak megjelenni. A változtatást jogát fenntartom! Ma mivel ezt írtam, nem lesz kezdő post, az holnap fog megjelenni! Méghozzá egy új blogon, mivel ezzel van pár gondom az új cím pedig: http://kissirasok.blogspot.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://mesedelutan.blog.hu/api/trackback/id/tr572220373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása