Túlterhelve

 2010.05.11. 19:38

Túl vagyok terhelve. Két hét múlva tenorkürt, és szolfézs vizsga. Közben edzésre járok, vasárnap pedig kosár döntő. Eközben a suliban is készülünk a TZD-kre. Szóval kicsit túl vagyok terhelve. Azért megpróbálok írni, de nem tudom...

Egyébként írtam, csak szerepjátékos kalandot. Legközelebb ide fogok, ígérem. Vagy a feketelegyezőhöz, még nem tudom.

Egyébként ma elábrándoztam... Persze ez minden nap megtörténik, de... De ma átgondotam, milyen lenne, ha írásból élnék? Persze tudom, hogy még nincs meg a megfelelő szintem, de talán majd felnőttkoromra. Azzal is tisztában vagyok, hogy nem lehet olyan könnyen megélni az írásból. Sajnos ma már nem olyan keresettek a könyvek. Ezért bele kéne húznom a tanulásba, hogy lehessen belőlem valami... De mára ennyi voltam.

Előre is jó éjt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesedelutan.blog.hu/api/trackback/id/tr441993246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása